Vitorlát bontott hazánkban az olasz Peroni Nastro Azzurro, a „kék szalag”

Vitorlát bontott hazánkban az olasz Peroni Nastro Azzurro, a „kék szalag”
Előfizetek

Ezentúl nálunk is kapható Olaszország összetéveszthetetlen karakterű söre, a frissítő Peroni Nastro Azzurro. A világszintű eladásokban élen járó olasz sörmárka valóságos stílusikon, amelyet elsőrangú alapanyagai, több mint 50 éves múltja és a hozzá kapcsolódó igazi olasz életérzés tesznek különlegessé. A „Kék szalag” megjelenése erősíti azt a hazai piaci trendet, melyet a magas minőségű sörszegmens növekedése jellemez.

Egyre nagyobb az igény a prémium sörök iránt hazánkban, csak az elmúlt egy évben 6 százalékkal növekedett ezen kategória forgalma Magyarországon. Ebben a szegmensben vált elérhetővé a magyar közönség számára a Peroni Nastro Azzurro, amely nem csak Olaszország egyik legnépszerűbb sörmárkája, de világszerte is az egyik legkeresettebb olasz sör.

Igazi népszerű és időtlen olasz stílusikonként a Nastro Azzurro is a ’60-as évek szülötte: 1963-ban alkotta meg az akkor már több mint 100 éves múltra visszatekintő Peroni sörgyár ezt az alsóerjesztésű technológiával készült terméket. Más lagerekkel összehasonlítva ízjegyeiben is a mediterránumot idézi, harmóniát teremt a keserű, a citrusos és a fűszeres aromák között, s mint ilyet, Olaszországban a tökéletesség szimbólumaként tartják számon.

Kép

Nevét egyébként az SS Rex hajónak és legénységének tiszteletére kapta, amely – mivel 1933-ban a legrövidebb idő alatt szelte át az Atlanti-óceánt –, egyetlen olaszként nyerte el a leggyorsabbaknak járó „Kék szalagot”. Az elnevezésben való megjelenése mellett az üveg nyakán és címkéjén is fellelhető jelkép olyan szimbólum, amely a nemzeti büszkeséget, az olasz vitalitást, valamint a tengert idézi szemünk elé. A művész- és divatvilág „dolce vita” életérzése a márkát is jellemzi, amelynek kommunikációjában a kék szalag és a tengerész szimbólumok gyakran feltűnnek.

A több mint 70 országban kedvelt brandet a hazai piacra a Dreher Sörgyárak Zrt. vezette be. Az 5,1 százalékos alkoholfokú termékhez a sörkedvelők jelenleg 0,33 dl-es, üveges változatban juthatnak hozzá, elsősorban a sörözőkben, független bolthálózatokban, illetve a Spar és a CBA Príma üzletekben.

A Peroniról

A márka története 1846-ban indult Vigevano városában, amikor is Francesco Peroni megalapította vállalatát azzal a céllal, hogy Olaszország legnagyobb sörgyártójává váljon. Mára a Peroni sörfőzdéi számos helyen megtalálhatók, többek között Rómában, Bariban és Padovában.

A sörgyár történetében a következő nagyobb állomás 1963, ekkor született meg – korának számos más, a mai napig ismert divat és stílusikonjával együtt – a Peroni Nastro Azzurro.

A Peroni sörgyárakban a termékek ma is a legnagyobb odafigyeléssel és gondossággal készülnek. Az alapanyagok válogatottak, a sörgyár saját malátagyára gondoskodik arról, hogy csakis tökéletes alapanyagok felhasználásával, a legjobb minőségű főzet kerüljön minden egyes palackba.

A márka jelenleg világszerte több mint 70 országban elérhető, Európán kívül például Ausztráliában, Új-Zélandon, az Amerikai Egyesült Államokban és Kanadában is.

Tovább olvasok
Victoria örömmel Dubajozik

Ne gondolj semmi rosszra!

Húzd fel Jézus cipőjét!

A tizenharmadik apostol szerint annak idején Jézussal mindenhová gyalog jártak, ezért nincs kövér apostol. De cipőről egy szó sem esett.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Egyéves előfizetés (10 lapszám) 9950 Ft helyett csak 4950 Ft. Így most 995 Ft helyett lapszámonként csak 495 Ft! Egyéves elofizetés(10 lapszám) 9950 Ft helyett csak 4950 Ft. 995 Ft helyett lapszámonként 495 Ft.

Csak 4950 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem