Így lett hatalmas a kicsi kocsi

könyvajánló,wv beetle,a bogár forradalma
Előfizetek

Pici, nem túl szép, de legalább gazdaságos, és mire feleszmélsz, már ikonikussá vált. A Bogár története egyáltalán nem (csak) az autóról szól.

Ha Trabanton szállni élvezet, egy bogárhátúval zakatolni egyet jelent a szabadsággal. Az egyedi forma nem kevesekben keltett ellenérzést megjelenésekor, ezért 1959-ben a William Bernbach vezette DDB reklámügynökség egy lelkes, végtelenül kedves és szerethető kampánnyal igyekezett meggyőzni a fogyasztókat arról, hogy érdemes „kicsiben gondolkodniuk”. A hatásos sajtókampány a kreatív hirdetések forradalmát is előrevetítette. Az őszinte, humoros, a vásárló véleményét nem formálni akaró, inkább tiszteletben tartó kampánnyal mintegy másfél évtizedre meghatározták a marketingkommunikáció világát.

volkswagen,beetle,think small,reklám,hirdetés,kampány,ad

Az első, Think small című hirdetés az Advertising Age évszázados Top 100-as listájának első helyét foglalja el, és a mai napig tananyag. A könyv szerzője, Dominik Imseng a reklám- és marketingszakma nagy öregjeivel készített interjúi során bogozta ki a sikerreceptet, amit esze ágában sem volt elhallgatni. A könyvben megszólal Carl H. Hahn, a Volkswagen amerikai leányvállalatának egykori vezérigazgatója is. A szórakoztató múltidézés során megismerhetjük a bogárhátú megszületésének, amerikai piacra dobásának történetét, és megfejtőképletet is kapunk a sikeréhez.

a bogár forradalma

A kicsi kocsi a német mérnökök precizitása és a manhattani reklámszakemberek együttes munkája folytán lett a 20. század meghatározó kulturális ikonja. A Berta László (Publicis Group) és Kovács Levente (White Rabbit) által fordított kötet korabeli, ritkán látott hirdetésekkel illusztrálja a Bogár diadalútját.

/Reklámtörténet/

Elstartolt a Joy-napok!

A 0. napon már nyakadba veheted az ország DM üzleteit, hogy beszerezd a hétvégéd minden fontos hozzávalóját, a piperecikkektől az elengedhetetenül tárcamélyre süllyedő óvszerig!

...de a bulizás hevében a kultúráról se feledkezz meg!

Május 9 és 12 között óriási lehetőséged lesz felölteni a foghíjas könyvespolcod, vagy beszerezni a nyári olvasnivalókat: a Libri minden könyvre és hangoskönyvre 20% kedvezményt nyújt minden üzletében és webshopjában, a Líra és a Líra-Móra könyvesboltok, a Rózsavölgyi és Társa boltjai és a líra.hu is 20% kedvezménnyel vár! Ha nem szeretnél kimozdulni, nem kell: a Bookline online beváltható kuponja 25% kedvezményre jogosít, a Book24.hu pedig 26%-ot enged el a végösszegből! A Babilon könyvkiadó webshopjában 30% kedvezmény vár!

A Joy-Napok keretében most 50% kedvezménnyel fizethetsz elő a Playboy-ra! Egész évben veled leszünk!

A kuponfüzetet keresd a májusi Playboyban, az online akciókért pedig látogass el a joynapok.hu oldalra!

Tovább olvasok
Így legyél az otthonod MacGyvere!

Emlékszel még a jó öreg Angus karakterére, aki egy svájci bicska és némi leleményesség segítségével minden necces helyzetből kivágta magát?

Victoria örömmel Dubajozik

Ne gondolj semmi rosszra!

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Egyéves előfizetés (10 lapszám) 9950 Ft helyett csak 4950 Ft. Így most 995 Ft helyett lapszámonként csak 495 Ft! Egyéves elofizetés(10 lapszám) 9950 Ft helyett csak 4950 Ft. 995 Ft helyett lapszámonként 495 Ft.

Csak 4950 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem