f

Figyelem

Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!

Elmúltam 18 éves
Még nem múltam el 18 éves


Hirdetés


Hirdetés

Köszöntjük az álomvilágban

f

11 ok, amiért meg kell venned az áprilisi Playboyt

És ebből csak az egyik Monique, az áprilisi címlap szőkesége. Csodás külcsín és kiváló belbecs a Playboy legfrissebb számában.

Keresés
Köszöntjük az álomvilágban
Keresés

Hirdetés


Playboy Világa


Az 525 lóerőre és 530 nyomatékra már az igényesebb vevők is csettintenek, de a szívátültetéssel még nem ért véget a műtét, mivel a plasztikai csapat is teret kért...
Audi R8 V10
2009-12-01| 0 | 0 hozzászólás

Ide biztosan nem kell ajzószer, ez a luxus autó magától is tűzbe hoz mindenkit.


Hirdetés



Hirdetés


Amikor az Audinál kitalálták az R8-ast, nem bízták a véletlenre a sikert: saját fejlesztő stábjuk mellett a Lamborghini agytrösztjének tudásából is csipegettek, s valóban ütőképes gépet dobtak piacra. Ám ekkor még csak V8-as volt, sok vevőnek egy ilyen motor nem elég különleges. Jöjjön valami vadabb – gondolták –, s kézenfekvő megoldásként lenyúlták a Gallardo 5,2 l-es, összesen négy vezérműtengelyes, aludugattyús V10-esét, ami tökéletesen passzolt az R8 hátsó kerekek feletti motorterébe.


Az 525 lóerőre és 530 nyomatékra már az igényesebb vevők is csettintenek, de a szívátültetéssel még nem ért véget a műtét, mivel a plasztikai csapat is teret kért: felvarrták elölről, oldalról és hátulról, de csak éppen annyira, hogy a bennfentesek lássák a különbséget. Kellett négy új kerék, s nem maradhatott változatlan a kipufogó sem; a négy kerek helyett két ovális cső meredezik a diffúzor szélein.

Belül ügyesen bántak a kis térrel, a hosszúra nyúlt pilóta sem érzi magát szorongatott helyzetben. Beindításkor lúdbőrözik az ember háta, hiszen a megszokott V8-as vistós-hörgős muzsika néhány oktávval feljebb szólal meg, s a komponista némi extra basszust is becsempészett, hogy tökéletes legyen a hangzás.

Gázfröccs, csak a rend kedvéért, esetleg a Sport gomb, hogy minden a maxi­mumon legyen, majd a zseniális robotizált váltóval lökjük az egyest, aztán irány a pálya vagy az országút. Gondolkodni nem sok ideje van a sofőrnek, ha a teljes ménest „kihozza a karámból”, a tökéletes súlyelosztású, quattro összkerékhajtással felvértezett, kiváló súlyelosztású R8 kígyóként fűzi át magát a kanyarokon.

Ne hagyjuk ki a lenyűgöző tényeket: 0-100-ra akár 3,9 mp alatt eljut, s a 200 is meg van 12 alatt.

További jellemzők:
- 19 collos kerekei alatt elöl 380, hátul 356 mm átmérőjű féktárcsák bújnak meg.
- Szinte kitölti a sávot, szélessége 1930 mm. A nyomaték legjava (400 Nm) már 1000/perctől él.
- Bőr és alcantara, kormány mögötti karokkal vezérelhető automata váltó, kiváló ergonómia.

Egyelőre csak V8 és V10 benzines van a kínálatban, de próbálták a Q7-esben bevált V12-es turbódízellel is házasítani; még várat magára a bemutató, lehet, hogy végül elvetik a tervet.

olvasd el ezeket is

Kommentek


Hirdetés



Legnépszerűbb cikkek

Egy forró fotósorozat

A képeken jól látszik, hogy ruhában nem lehet elviselni a marokkói hőséget

Best of Playboy: Nicole

A szexi hölgy 2002 márciusában mutatta meg egzotikus szépségét a magazinban

Sony Mazda Barcelona

A Sony Alpha7RM2 fényképezőgép és az AWD Mazdák találkozása Barcelonában

Tárgyalásszimulátort teremtettek az USA-ban

Virtuális partnerrel gyakorolhatjuk a seftelést

Egy cuki barna jöhet?

Lillii Kijevből érkezett és nagyon szeret modellkedni



Hirdetés




Hirdetés



Hirdetés


olvasd el ezt is

f

Köszöntjük
az álomvilágban

Hírlevél feliratkozás

© 2016 Marquard Média Magyarország Kft.
a Playboy Enterprises Inc. (USA) engedélyével

Developed by MarquardDigital

PLAYBOY VILÁGA VIDEÓK LÁNYOK MAGAZIN
Mehet

Tovább az oldalra