Audi R8 V10

Előfizetek

Ide biztosan nem kell ajzószer, ez a luxus autó magától is tűzbe hoz mindenkit.

Amikor az Audinál kitalálták az R8-ast, nem bízták a véletlenre a sikert: saját fejlesztő stábjuk mellett a Lamborghini agytrösztjének tudásából is csipegettek, s valóban ütőképes gépet dobtak piacra. Ám ekkor még csak V8-as volt, sok vevőnek egy ilyen motor nem elég különleges. Jöjjön valami vadabb – gondolták –, s kézenfekvő megoldásként lenyúlták a Gallardo 5,2 l-es, összesen négy vezérműtengelyes, aludugattyús V10-esét, ami tökéletesen passzolt az R8 hátsó kerekek feletti motorterébe.


Az 525 lóerőre és 530 nyomatékra már az igényesebb vevők is csettintenek, de a szívátültetéssel még nem ért véget a műtét, mivel a plasztikai csapat is teret kért: felvarrták elölről, oldalról és hátulról, de csak éppen annyira, hogy a bennfentesek lássák a különbséget. Kellett négy új kerék, s nem maradhatott változatlan a kipufogó sem; a négy kerek helyett két ovális cső meredezik a diffúzor szélein.

Belül ügyesen bántak a kis térrel, a hosszúra nyúlt pilóta sem érzi magát szorongatott helyzetben. Beindításkor lúdbőrözik az ember háta, hiszen a megszokott V8-as vistós-hörgős muzsika néhány oktávval feljebb szólal meg, s a komponista némi extra basszust is becsempészett, hogy tökéletes legyen a hangzás.

Gázfröccs, csak a rend kedvéért, esetleg a Sport gomb, hogy minden a maximumon legyen, majd a zseniális robotizált váltóval lökjük az egyest, aztán irány a pálya vagy az országút. Gondolkodni nem sok ideje van a sofőrnek, ha a teljes ménest „kihozza a karámból”, a tökéletes súlyelosztású, quattro összkerékhajtással felvértezett, kiváló súlyelosztású R8 kígyóként fűzi át magát a kanyarokon.

Ne hagyjuk ki a lenyűgöző tényeket: 0-100-ra akár 3,9 mp alatt eljut, s a 200 is meg van 12 alatt.

További jellemzők:
- 19 collos kerekei alatt elöl 380, hátul 356 mm átmérőjű féktárcsák bújnak meg.
- Szinte kitölti a sávot, szélessége 1930 mm. A nyomaték legjava (400 Nm) már 1000/perctől él.
- Bőr és alcantara, kormány mögötti karokkal vezérelhető automata váltó, kiváló ergonómia.

Egyelőre csak V8 és V10 benzines van a kínálatban, de próbálták a Q7-esben bevált V12-es turbódízellel is házasítani; még várat magára a bemutató, lehet, hogy végül elvetik a tervet.

Irina Shayknál senki nem korongozik szexibben

A híres filmjelenetet megidézvén szexiskedik az orosz modell

A golfautók Mercedese

Ami történetesen egy Mercedes. És tényleg döbbenetes.

Playboy sikerkurzus – A harmadik fájdalom

A Playboy segítségével most megtanulhatod, hogy miként lehetsz sikeres a munkádban és az életedben

Irén sejtelmesen szereti

Irene Hoek a hollandok kedvenc Playmate-je, most egy fullasztóan erotikus sorozatban mutatja meg testét

A legféltettebb testrészét varratja fel Kerry!

Kések általi önbizalom növeléssel próbálkozik a magyar sztár

Fizess elő még ma!

Előfizetek

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Előfizetés

18
Figyelem
Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!
A későbbiekben ne jelenjen meg ez az ablak, akkor is felnőtt leszek még.
Elmúltam 18 éves
Még nem múltam el 18 éves