Playboy

 Bejelentkezés | Regisztráció
  Playboy Világa | Car Of The Year | Lányok | PLAYBOY Videók | Galériák | Magazin | Promóciók | Fórum | My Playboy

„Évekkel ezelőtt gondolt egy merészet a Mercedes, s kupés túralimuzinnal lepte meg a világot. Bejött, most itt a második generáció. A példát az Audi és a BMW is követte.”
  Évekkel ezelőtt gondolt egy merészet a Mercedes, s kupés túralimuzinnal lepte meg a világot. Bejött, most itt a második generáció. A példát az Audi és a BMW is követte.

Fenék mániások

Évekkel ezelőtt gondolt egy merészet a Mercedes, s kupés túralimuzinnal lepte meg a világot. Bejött, most itt a második generáció. A példát az Audi és a BMW is követte.

Mercedes CLS
A három kupé közül a legújabb. És már a második generációnál jár. Jól mérték fel a piaci igényeket a Mercedes vezetői 2003-ban, kellett egy olyan autó, ami túlmutat a hagyományos limuzinokon. 2010 az új CLS éve; a négyajtós alapkoncepció maradt, a forma a mai szögletes Merci-irányvonalat követve alakult át. Az elejét rajzolták a legütősebbre: a markáns, vízszintes keresztrúddal kettéosztott szögletes hűtőrács egyszerre juttatja az ember eszébe az ötvenes évek Mercedes SL-jét és az új SLS AMG csúcsragadozót.

Mercedes CLS

Az új CLS a LED-ekkel, a kis fénykibocsátó diódákkal forradalmat ír, hiszen csak az első fényszórókban 71 ilyen alkatrész található, s a menetfények, valamint az irányjelzők is az energiatakarékos diódákkal dolgoznak. Stílusos, hogy a külső tükröket az A7-eshez hasonlóan nem az ablakra, hanem az ajtólemezre csavarozták, s jól áll neki a két szögletesre hajtogatott kipufogó is. A mostani E-osztály szellemisége köszön vissza, ám kevésbé szögletesek a formák, vagányabbak a kerek műszerek és jobban illik a sportos karakterhez a kis átmérőjű bőrkormány.

Mercedes CLS

A helykínálaton nem érződik, hogy kupéról van szó, hátul is tökéletes a kényelem. A prémium hi-fi, a sokzónás légkondicionáló, a remek zajszigetelés és az olyan különleges berendezések, mint az ESP-vel kombinált sávtartó elektronika vagy a Mercedesnél itt debütáló elektromechanikus szervokormány garantálja, hogy menet közben semmi sem zavarja az utasok nyugalmát. Az új CLS piaci bevezetése most indul. A hathengeres CLS 350 benzinesként és dízelként (306 és 265 lóerővel) nyitja a sort, tavasszal jön a CLS 250 CDI (204 LE), majd a csúcsmotor, a V8-as CLS 500 (408 LE). Természetesen a házi tuningcég AMG már dolgozik saját atlétáján, még az idén várható az 500 lóerő feletti teljesítményű sportváltozat.


Audi A7

Az Audi régóta együtt dolgozik a dán hi-fi specialista Bang & Olufsennel. Az A7 számára is ők tervezték a legdrágább változatok „zenegépét”: az összesen 1300 wattos hangrendszert 15 alumíniumházba zárt hangszóró szólaltatja meg koncerttermi minőségben.

Audi A7

Nem ez az első ferdehátú limuzin a négykarikások kínálatában, az A5 Sportback nyitotta a sort még tavaly. Várható volt, hogy a középkategória és a nagyautók szegmensének határán egyensúlyozó ötajtósnak lesz követője. Miután az új A8 színre lépett, kézenfekvőnek tűnt, hogy annak alapjaival kezdjenek valamit, s nyert is, aki erre fogadott: A7 Sportback lett a 2010-es újdonság neve.

Audi A7

A kistestvértől kiválóan eltanulták, milyen formai koncepció lehet a nyerő, így kijátszották az ötajtós kártyát, luxuskategória ide vagy oda. Valószínűleg minden topmenedzsernek és bankvezérnek leesik az álla, amikor az elektromotorokkal kinyitható pingpongasztalnyi hátsó fedelet a magasba emeli, hiszen ilyen jól pakolható és bőséges méretekkel megáldott csomagtartót eddig leginkább hatalmas SUV modellekben lehetett felfedezni. Alaphelyzetben 535 literes a tér, s 1390 literig lehet feltornászni a kapacitást a hátsó ülések lehajtásával; jöhet a család, még egy hétvégi kikapcsolódás valamennyi poggyászát is elnyeli.

Remekül eltalálták a formát, oldalnézetből Roger Moore filmbeli partnere, a sárga Aston Martin DBS jut az ember eszébe, mintha nem is egy 4970 mm hosszú óriásról lenne szó. Méretét tekintve az A6 és az A8 közé esik, alapjait a hamarosan megérkező új A6-os adja. Széles körben alkalmaztak alumíniumot, az autó alkatrészeinek 20 százaléka – például a géptető, az első sárvédők, az ajtók, az első toronymerevítő, a lökhárítók kereszttartói – mind könnyű fémből készült.

17 cm-rel rövidebb, mint a zászlóshajó, ám emiatt helygondok nincsenek az utastérben. Elöl hatalmas, akár masszírozással és hűtéssel is kényeztető fotelek fogadják az utasokat, sok oldaltartással, többféleképpen állítható deréktámasszal, első osztályú kényelemmel. Hátul sincs térgond, az erőteljesen lejtő tető ellenére nem kell behúzott nyakkal ülniük az itt helyet foglalóknak. Gusztusos a számos színösszeállításban megrendelhető beltér, az alumínium és a bőr jól kiegészítik a műszerfali puha műanyagokat. A két kerek főműszerrel és hatalmas középkonzoli képernyővel felruházott műszerfal az A8-asé, ahogy az extrák többsége is onnan ismerős: érintőképernyős fedélzeti számítógép, szélvédőre vetített menetadatok, aktív kormányzással kiegészített sávtartó automatika, éjjellátó kamera gyalogosfelismerő funkcióval, légrugózás, távolságtartó tempomat, hogy csak a lényegesebbeket említsük.

Az A7 Sportback egyelőre négyféle motorváltozattal érhető el, közülük a háromliteres, hathengeres, csúcs benzines és dízel számíthat a legnagyobb sikerre: előbbi kompresszoros, 300 lóerős és 440 Nm nyomatékot kínál, utóbbi turbós, 245 lóerővel és 550 Nm nyomatékkal repíti az autót, az összkerékhajtás és az S-Tronic automata váltó mindkettőnél magától értetődik. Az Audi valószínűleg hamarosan előrukkol a sportos S verzióval, így további híveket szerezhet a sebességmániás, kényelmet és luxust szerető vevők köréből.

BMW 5GT

Az automata váltóknál folyamatosan nő a fokozatok száma, az 5GT-t nyolcfokozatúval szerelik. Az ok: harmonikusabban „osztható el” a hatalmas erő, kisebbek az áttételi lépcsők; a BMW automatája csaknem észrevétlenül dolgozik, s a kormányról kézzel is kapcsolható

BMW 5GT

Az első generációs CLS után nagyon sokáig, hat évig néma maradt a konkurencia. Az első lépést aztán a bajorok tették meg 2009-ben, mégpedig az 5GT, azaz a Gran Turismo formájában. Az elnevezés csalóka, hiszen nem az 5-ös modell csapott hátú reinkarnációja áll előttünk, annál sokkal többről van szó. A karosszéria stílusán első ránézésre egyértelmű a lépcsőshátúval való szoros rokonság, ám az is feltűnik, hogy nem ikrek, inkább unokatestvérek. Minden fontos karakterjegyet legalább egy leheletnyit átrajzoltak, az 5GT önálló alkotásnak hat. Elölnézetből a legvagányabb, de hátsója miatt sincs szégyenkeznivalója, a formatervezők mutatós kupéfart kerekítettek a GT számára.

BMW 5GT

Tengelytávja a szedánhoz képest 10 cm-rel hosszabb, akkora, mint a 7-esé. Ebből könnyen kikövetkeztethető, hogy a hátsó utasok lábtere kis túlzással táncteremnyi, nem gond, ha az itt helyet foglalók keresztbe tett vagy kinyújtott lábakkal akarnak ücsörögni. A csúcskivitel második sora kétszemélyes, így az igazi: olyan, mint a repülőgépek business osztálya, mindössze a stewardess nincs a közelben. A kényelmes, jól formázott két szélső ülés fűthető, háttámlája dönthető, s ülőlapja is mozgatható, természetesen elektromotorokkal. Az első ülés fejtámlájára 9 collos LCD-képernyőt rögzítettek, lehet tévét nézni vagy videózni. A középső könyöklőre élvezet rátámaszkodni, a második sor további luxusa, hogy az itt helyet foglalók külön szabályozhatják a légkondicionálót.

BMW 5GT

Persze az sem érzi rosszul magát, aki elöl utazik. A szokásos BMW-s kialakítású műszerpult a vezető felé fordított középkonzollal, a lágyan működő kapcsolókkal, a testre formálható ülésekkel, a vajpuha bőrrel és a selyemfényű fabetétekkel nagyon divatos és elegáns kombináció. Érdemes egy pillantást vetni a csomagtérre is, hiszen nem hétköznapi megoldásokat találunk a hátsó kerekek mögött. Az ötödik ajtó kétrészes: ha akarjuk, csak a függőleges hátfal nyílik fel (amikor kisebb cuccokat akarunk betenni), gombnyomásra azonban az üveggel együtt a teljes „csapóajtó” megemelkedik.

BMW 5GT

Az igényes szövetkárpittal burkolt tér alaphelyzetben 440 literes, az üléseket előrehúzva 590-ig tornászható a kapacitás. Akinek ez nem elég, elektromotorokkal lehajthatja a hátsó támlákat, s 1700 liternyi bendőt tölthet meg.  Négy motort kínálnak az 5GT vevőinek: a háromliteres, hathengeres benzines és dízel (306, illetve 245 és 300 lóerővel) sem rossz alternatíva, a különleges vezetési élményt mégis a V8-as csúcsgép adja. 4,4 literes izompacsirta hajtja az 550i-t, 407 lóerővel és 600 Nm nyomatékkal dolgozhat a sofőr. Hajmeresztőek a menettulajdonságok: 0-100 km/órára 5,5 mp alatt sprinttel, az 1000 méteres vágtát 24,4 mp alatt futja, s csak azért 250-nél van a vége, mert elektronika korlátozza. Lehet kapni hátsókerék-hajtással, ám ilyen erőhöz és képességekhez inkább a négykerekes hajtásrendszerűt érdemes hazavinni.


Címkék: autó luxusautó Audi A7 BMW 5GT Mercedes CLS

2011. 01. 11. 11:32:25 | Frissítve: 2011. 01. 11. 11:47:09 | Könyvjelző HA TETSZETT, OSZD MEG MÁSOKKAL IS!

Értékeld!
5 csillag

« vissza

» Kommentek


Dögös vörös vetkőzik
Szépség a kandallónál
Fürdéshez készülődve
Keleti kebelcsoda
Szőke nő a szalonban

Keleti kebelcsoda
Bonbonmeggyként pózol az ágyban
Szőke nő a szalonban
Fürdéshez készülődve
Kristin, a kapu örzője

Így készült | Mercedes-teszt

Mercedes-teszt 2013. 02. 25. - Kipróbáltuk az új Mercedes M-osztályt.
megnézem

Nemzetközi | Szőke nő Rolls Royce-szal

Szőke nő Rolls Royce-szal Nehéz választani egy legendás autó és egy bombanő között.
megnézem

Esemény | Le Mans-i autórverseny

Le Mans-i autórverseny Képes beszámoló a Le Mans-i 24 órás autóversenyről.
megnézem

Cyber Girl | Diana Dagota és a sportautó

Diana Dagota és a sportautó Diana rajong a cabrio sportautókért, de most le is vetkőzik!
megnézem



zene
vicc
stílus
illatszer
játékok
autó
lányok
szex
könyv
ital
esemény
a nap nője
design
promóció
vendéglátás
Top 10
Hugh Hefner
Playmate
címlaplány
pénzvilág
technika
kozmetikum
magazin
interjú
celeb
Szavazás
Film
Riport
Nyereményjáték
Sport




20 kérdés album autó barna BMW celeb címlap előzetes étterem fenék Ferrari film gasztro instagram interjú jacht kerékpár Mercedes motor mozi okostelefon opel Porsche promóció Rolls-Royce sport utazás villantás zene


Kit szeretnénk látni a Playboyban?
Kacsa86: Az oldalon nem működnek a régebbi videók, nem lehet őket lejátszani, csak az új vimeosokat, meg tudjátok nézni mi lehet a gond? Köszönjük.

Voksán Virág
vargajoco: igen, csak kár hogy kúrva!

Playboy gyűjtemény
petyalang: meghalok anyi jo puncit latok meg liba burosvagyok

eladó playboy gyűtemény
Mauro: 2005-ös és 2006-os újságokba kik vannak cím lapokon?

Lévai Adrienn Playmate
DAVID PELCMAN: Hello, i am a photographer. and i would like to know how can i join the shoots? --------------- Hello, én egy fotós. és azt szeretném tudni, hogyan tudok összefűzni a hajtásban? sajnos de csak kicsit beszelek Magyarul es segitek google ...

playmate
Enikő89: Érdekelne,hogy a Playmate of the year 2012-re ha jelentkezni szeretnék akkor csak el kell mennem a válogatásra és kész?Nem kell előtte beregisztrálni? Én februárba tudok majd csak elmenni. Egésznapos a válogatás? Köszönöm előre is a válaszokat.

Playboy magazin gyüjtemény
titkar: Nekem meg van az összes példány ha érdekel az e-mail címem lacipeti77@vipmail.hu

ELADÓ Playboy és férfi egyéb magazinok!
Xene: A magyar új kiadású Playboy 1999. októberi (1. számától) egészen a 2008. decemberéig megjelent valamennyi újság, lehetőleg egyben eladó (az összes szám hiánytalanul megvan)! Ez összesen 111 db újságot jelent! Az újságok szép, megkímélt állapotúak! ...

Gyűjtemény!
Kufi: Hali! PLAYBOY gyűjtemény ELADÓ! 1999-es év: nov, dec; 2000-es év: jan, feb, márc, április, augusztus 2001-es év: teljes 2002-es év: teljes 2003-as év: teljes 2004-es év: teljes 2005-ös év: teljes 2006-os év: teljes + a Májusi számtól a ...

PLAYBOY magazinok eladók megkímélt, kitűnő állapotban 100 Ft/db áron!! 2001.szept. - 2003.jan
Kufi: PLAYBOY gyűjtemény ELADÓ! 1999-es év: nov, dec; 2000-es év: jan, feb, márc, április, augusztus 2001-es év: teljes 2002-es év: teljes 2003-as év: teljes 2004-es év: teljes 2005-ös év: teljes 2006-os év: teljes + a Májusi számtól a borítón ...


Magazin
20 kérdés Advisor autó Body and Soul Café Címlaplány design Esemény Fórum lányok Nagyinterjú Playboy blog Playmate Playtech Riport szex Top 10 Utazás

Playboy Világa
a nap nője autó celeb címlaplány design esemény Film Hugh Hefner illatszer interjú ital játékok kozmetikum könyv lányok magazin Nyereményjáték pénzvilág Playmate promóció Riport Sport stílus Szavazás szex technika Top 10 vendéglátás vicc zene

Playmate of the Year 2012
Playmate

Promóciók
Játék Promóció

   


Új kategória

Galériák
Celeb Cyber Girl Esemény Magyar Nemzetközi Playmate

Videók
Amatőr Celeb Cyber Girls Esemény Így készült Magyar Nemzetközi Playmates

Lányok
Celeb Cyber Girls Magyar Nemzetközi Playmates

   

LEGNÉPSZERŰBB LÁNYOK
Bódi Sylvi
Beke Yvette
Voksán Virág
Dukai Regina
Hornyák Hajnalka Dundika
AJ Alexander - A mindig bájos bombázó
Bernáth Cili
Sandra Nilsson - A szexi svéd


Látogass el a többi kiadványunk honlapjára is:
CKM | JOY | SHAPE | Éva Magazin | LATTE.hu - A nőies oldalad | InStyle | DesignRoom


© 2014 Marquard Média Magyarország Kft. | © 2014 Map Magazine Kiadó Kft. a Playboy Enterprises Inc. (USA) engedélyével | Kapcsolat

Tilos a Playboy bármely fotójának, írott anyagának vagy részletének a szerző, illetve a kiadó írásbeli engedélye nélküli újraközlése!

Felhasználási feltételek | Jogi nyilatkozat | Impresszum