4 dolog, amit mindenképp meg kell tenned a kockás hasért

Előfizetek

Belenézel a tükörbe és nem azt látod, amiért már hónapok óta dolgozol? Nincs meg a 6, szimmetrikus kocka a hasadon?

Szóval még több hasizom gyakorlatot végzel, hátha ettől jobb lesz. Ez jól is hangzik, mivel ha nagyobb bicepszre vágysz, akkor bicepszezel. Ha meg kockás hasra, akkor felülésezel, igaz?

Shawn Phillips, személyi edző szerint ez nem így van. Szerinte a kockás has a zsírégető és izomépítő edzések összességének eredménye, nem a célzott edzéseké. A következő 4 tippet bátran bevetheted, ha kockás hasat szeretnél:

Égesd el a rossz zsírt!

Ha látni szeretnéd a hasizmod, érdemes kemény, erősítő edzéseket végezned, mely során magasan marad a pulzusod, több oxigént szívsz be, több szén-dioxidot fújsz ki, ezáltal kalóriát égetsz. Az interval edzés erre tökéletes.

Dolgoztass több izmot!

Az olyan gyakorlatok, mint a guggolás, burpee sokkal több izomcsoportot dolgoztatnak meg, mint mondjuk a hasprés. Ezeknek tovább fokozhatod a hatását, ha a stabilizáló izmaid is megdolgoztatod, vagyis egyenetlen felületen, például Bosun végzed őket. A kitörés is segíthet.

A cikk folytatásáért kattints ide!

10 teljesen hétköznapi dolog, amiről nem is gondolnád, hogy irgalmatlanul felizgatja a nőket

A meglepetéstakarítás és a koktélkészítés is nagyon be tudja indítani őket.

George R. R. Martin körömrágós sci-fi horrorral tér vissza a képernyőre

A Nightflyers című novellát dolgozza fel az amerikai Syfy csatorna.

Ariana Grande 10 legszexibb képe

Legforróbb fotóival köszöntjük születésnapján a fiatal énekesnőt.

Bomba Bond-lány: Ursula Andress nagyon magasra tette a lécet

A svájci színésznő játszotta el elsőként a 007-es filmek jócsaját.

Heti trendi eyecandy - a legjobb csajok múlt hétről

A galéria, amivel csodásan indul a hét.

Fizess elő még ma!

Előfizetek

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Fizess elő féláron és ajándékba kapsz egy Playboy Exclusive-ot is!

Csak 5950 Ft