4 dolog, amit mindenképp meg kell tenned a kockás hasért

Előfizetek

Belenézel a tükörbe és nem azt látod, amiért már hónapok óta dolgozol? Nincs meg a 6, szimmetrikus kocka a hasadon?

Szóval még több hasizom gyakorlatot végzel, hátha ettől jobb lesz. Ez jól is hangzik, mivel ha nagyobb bicepszre vágysz, akkor bicepszezel. Ha meg kockás hasra, akkor felülésezel, igaz?

Shawn Phillips, személyi edző szerint ez nem így van. Szerinte a kockás has a zsírégető és izomépítő edzések összességének eredménye, nem a célzott edzéseké. A következő 4 tippet bátran bevetheted, ha kockás hasat szeretnél:

Égesd el a rossz zsírt!

Ha látni szeretnéd a hasizmod, érdemes kemény, erősítő edzéseket végezned, mely során magasan marad a pulzusod, több oxigént szívsz be, több szén-dioxidot fújsz ki, ezáltal kalóriát égetsz. Az interval edzés erre tökéletes.

Dolgoztass több izmot!

Az olyan gyakorlatok, mint a guggolás, burpee sokkal több izomcsoportot dolgoztatnak meg, mint mondjuk a hasprés. Ezeknek tovább fokozhatod a hatását, ha a stabilizáló izmaid is megdolgoztatod, vagyis egyenetlen felületen, például Bosun végzed őket. A kitörés is segíthet.

A cikk folytatásáért kattints ide!

A durvább pózok közül ez lett a nők kedvence!

Szeretnétek kicsit keményebbre venni a dolgokat az ágyban?

Mikor már azt hitted, mindent ettél, jön a Cheetos étterem

Az Egyesült Államok nem ismer lehetetlent, ha étkezésről van szó!

Bomba Bond-lány: A világ legszexibb nőjének választott Teri Hatcher

Monica Bellucci elől happolta el a szerepet a Golden Globe-díjas színésznő.

Ajjaj! A maszturbáció merevedési zavart okozhat!

Marok Marcsa, mint a mámorléc megkárosítója.

Fizess elő még ma!

Előfizetek

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

50%-os akcióval várjuk!

Csak 4950 Ft