4 dolog, amit mindenképp meg kell tenned a kockás hasért

4 dolog, amit mindenképp meg kell tenned a kockás hasért
Előfizetek

Belenézel a tükörbe és nem azt látod, amiért már hónapok óta dolgozol? Nincs meg a 6, szimmetrikus kocka a hasadon?

Szóval még több hasizom gyakorlatot végzel, hátha ettől jobb lesz. Ez jól is hangzik, mivel ha nagyobb bicepszre vágysz, akkor bicepszezel. Ha meg kockás hasra, akkor felülésezel, igaz?

Shawn Phillips, személyi edző szerint ez nem így van. Szerinte a kockás has a zsírégető és izomépítő edzések összességének eredménye, nem a célzott edzéseké. A következő 4 tippet bátran bevetheted, ha kockás hasat szeretnél:

Égesd el a rossz zsírt!

Ha látni szeretnéd a hasizmod, érdemes kemény, erősítő edzéseket végezned, mely során magasan marad a pulzusod, több oxigént szívsz be, több szén-dioxidot fújsz ki, ezáltal kalóriát égetsz. Az interval edzés erre tökéletes.

Dolgoztass több izmot!

Az olyan gyakorlatok, mint a guggolás, burpee sokkal több izomcsoportot dolgoztatnak meg, mint mondjuk a hasprés. Ezeknek tovább fokozhatod a hatását, ha a stabilizáló izmaid is megdolgoztatod, vagyis egyenetlen felületen, például Bosun végzed őket. A kitörés is segíthet.

A cikk folytatásáért kattints ide!

Tovább olvasok
Egy algoritmus zenéit adta ki a Warner

Mindenki, aki károgott a laptopot használó zenészek miatt, azonnal álljon a sarokba!

Pénteki popsiőrület

Dobj el mindent és merülj el a hétvégében!

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

50%-os előfizetői akció!

Csak 4950 Ft

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem