Új szinkront kapott Magyarország legyűlöltebb reklámja

De miééért???
Előfizetek

De miééért???

Azt kívánom annak, aki ezt csinálta, hogy egész nap ezt hallgassa

- Néző Pisti

Egy emberként tudunk gyűlölni egy kisfiút, pedig csak a legtökéletesebb marketingfogás áldozatai vagyunk. Egy reklámnak akkor van értelme, ha mindenkinek megtapad az agyában. A buta dallamok mellett a Fluimucil reklámjához hasonló idegesítő kisgyerekes alkotások a legjobbak. Mindenki erről beszél, mémek születnek róla stb stb... Tökéletes.

Ezzel a reklámmal viszont nagyon messzire mentek az alkotók. Ilyen idegesítő alkotás még tényleg nem volt a magyar marketing történelmében. De megkegyelmeztek nekünk, és kicserélték a szinkront, így a kis Ábel lehet, hogy megéri a felnőtkort, ha kigyógyul a köhögésből.

Hogy ne legyen ennyire egyszerű a történet, az internet jól felkáborodott a történteken és azonnal követelik vissz a régi szinkront. Ez azt bizonyítja, hogy igenis szeretjük gyűlölni a dolgokat. Ki tudja, lehet, hogy ez is egy jó módja annak, hogy oldjuk a stresszt.

Man of the Year múzsák - Pásztor Anna: „A szabadság nehéz batyujával jöttem a világra”

Pásztor Anna és Mádai Vivien rajongók ezreit inspirálják nap mint nap, példát mutatva nőknek és férfiaknak egyaránt. Vajon miből merítenek ihletet a munkájukhoz, mi adja azt a hihetetlen energiát, amiből sok más embernek is jut?

Marad a nőuralom - Magyarország legjobb étterme továbbra is a Costes, ahol Palágyi Eszter irányítja a konyhát

Átadták a legjobb éttermeknek járó elismeréseket a 2018-as Volkswagen-Dining Guide Év Étterme Díjátadó Gálán

Miért áll rosszabbul a hajad, ha beteg vagy?

Észrevetted már, hogy ha beteg vagy, úgy tűnik, hogy a hajad is kidől?

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

50%-os kedvezménnyel fizethet most elő!

Csak 4950 Ft