Fekete lyukakra költ csillagászati összeget a NASA

Előfizetek

2020-ban indul a projekt, a cél az ismeretlen felfedezése.

A fekete lyuk olyan sűrűségű égitest, melynek akkora a gravitációja, hogy még a fény sem jut ki belőle.

Stephen Hawking Az idő rövid története című könyvében megcáfolja a fenti állítást, a később Hawking-sugárzásnak elnevezett jelenség értelmében igenis kell, hogy legyen sugárzása a féreglyuknak.

A NASA ennek járna most a végére, három speciális teleszkópot küldenek fel a világűrbe, hogy megfigyelhessék a fekete lyukakat.

Nem lesz olcsó mulatság, Paul Hertz részlegigazgató elmondása szerint 188 millió dollárt (~56 milliárd forint) költenek a kozmikus nézelődésre.

A NASA szakembereit - a fekete lyukak mellett - egyébként mostanság a gyors rádiókitörések tartják lázban, nemrég észleltek is egyet két és fél milliárd fényévnyi távolságból.

Az első FRB-t (Fast Radio Bursts) 2007-ben észlelték, azóta 19-szer jeleztek hasonlót a műszerek. Ráadásul ez a mostani "lebuktatta" a forrást, nem először származik ugyanabból a (messzi-messzi) törpegalaxisból a jel...

Igen, a szakállad is korpásodhat - Mutatjuk, mit tegyél ellene

A szakállkorpa nem olyan, mint a hagyományos - kinézetre sem. Mutatjuk, mit kell tudnod róla.

65 év ikonikus szépségei

Egy igazán különleges Playboy kiadvány.

Ez a bolygóközi leszállóegység jelentheti a megoldást a Naprendszer felfedezéséhez

A NASA és az Autodesk közösen alkották meg a pókra hasonlító szerkezetet.

Most komolyan, miért nem volt eddig csillaga a Walk of Fame-en Snoop Doggnak?

November 19-én éri a megtiszteltetés a szabad szájú rappert.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

Egyéves előfizetés EXCLUSIVE magazinnal 11 945 Ft helyett (10 lapszám) csak 5950 Ft! A Playboy Exclusive különszámot a megjelenéskor, december 6-án postázzuk.

Csak 5950 Ft