A tenger ihlette, a városban tervezték

Előfizetek

Kép

A NAUTICA világ ma talán egyik legismertebb lifestyle márkája. 1983-ban alapította David Chu divattervező, aki az akkor a ruházati piacon hiányzó funkcionális/lifestyle ruházatot akarta pótolni ezzel az új kollekcióval, melynek a veét a latin Nauicus – tengerész szóból vette. A márka már az első évében hatalmas sikert aratott és ez azóta is töretlen.

A NAUTICA órákat a tenger inspirálta, de a városi életre készültek. A tervezés során fontos szempontok voltak a teljesítmény, a precizitás és a stílus. A tengeri élet és a hajózás inspirálta a tervezést, de egyéni kialakításuk tette sikeressé őket.

Kép

DESIGN INSPIRÁCIÓ
A tenger ihlette, a városban tervezték. Egy csipetnyi színt visz a mindennapokba a hajózás inspirálta részletekkel és egy kis modern városi csavarral. Autentikus és klasszikus – sportos és divatos.

FŐBB TULAJDONSÁGOK
Rozsdamentes acél óratok az óratok hátulján van feltüntetve a szerkezet, a vízállóság és a tok anyaga lecsavarozható korona és hátsó tok többségük vízálló 100m-ig kemény ásványi kristály világító mutatók és órajelzők Japán, Svájci alkatrészek és szabadalmaztatott stopper, yacht timer és világidő szerkezetek 2-3 év élettartamú elem valódi bőr, szilikon, nylon, vászon szíjak és rozsdamentes acél karkötők

Kép
Rajtad is múlik, ki lesz az év playmate-je

Elképesztően erős volt a mezőny, mutatjuk a legvadítóbb képeket.

Itt a bizonyíték arra, hogy a legtöbb férfinak jobban bejönnek a szőke nők

Egy új kutatásból az is kiderül, miért szavaz több férfi a szőkékre.

Heti trendi eyecandy - a legjobb csajok múlt hétről

A galéria, amivel parádésan indul a hét.

Best of Dakar 2018 - A sivatagi száguldás legemlékezetesebb pillanatai - videó

Sorozatban a tizedik alkalommal rendezték Dél-Amerikában a viadalt.

Ne maradj le a legfrissebb hírekről

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy mindig azonnal értesülj mindenről.

50%-os kedvezménnyel fizethet most elő!

Csak 4950 Ft